گروه جهادی بیمارستان رضوی در شهر چکنه بخش سرولایت نیشابور به مردم نیازمند در مناطق محروم خدمات پزشکی و درمانی ارائه کردند.
کد خبر: ۹۵۸۰۱۲۸
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از نیشابور، بخشدار سرولایت گفت: اردوی جهادی یک‌روزه کانون بسیج پزشکی شهید دیالمه بیمارستان رضوی مشهد مقدس با حضور ۳۵ متخصص و پرستار در این منطقه کم‌برخوردار برگزار شد.

 صدیقی اظهار کرد: هم‌زمان با هفته پایانی بهمن‌ماه و اعیاد ماه شعبان المعظم با همت گروه جهادی پزشکان بیمارستان رضوی مشهد مقدس، اردوی جهادی در این منطقه برپا شد.

 وی افزود: این اردوی یک‌روزه باهدف تحقق عدالت اجتماعی و دسترسی آحاد افراد جامعه از خدمات پزشکی و با همت گروه جهادی جامعه پزشکی بیمارستان رضوی برپا شده و پزشکان، خدمات رایگان خود را به مراجعین ارائه دادند.

 صدیقی بیان کرد: در این اردوی جهادی که در محل مرکز درمان بستر چکنه برگزار شد، نیازمندان و سالمندان، خدماتی از جمله شنوایی‌سنجی، بینایی‌سنجی و تعیین نمره عینک، معاینه تخصصی چشم، مامایی، کنترل قند و فشارخون، دندانپزشکی و خدمات پزشکان متخصص اورژانس و داخلی را به‌صورت رایگان دریافت کردند.

 وی با تقدیر از همراهی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور، اعضای شورای اسلامی شهر چکنه و شورای اسلامی بخش سرولایت در برپایی این خدمات اضافه کرد: داروی موردنیاز مراجعین نیز به‌صورت رایگان در اختیار آنان قرار گرفت.

 بخشدار سرولایت در ادامه با تقدیر از این اقدام شایسته پزشکان و پرستاران که جهادگونه و بی‌منت این منطقه را انتخاب و به ارائه خدمات درمانی و دارویی پرداختند اعلام کرد: آماده‌ایم شرایط مناسبی برای حضور چنین گروه‌های جهادی را برای خدمت به دیگر مناطق سطح بخش فراهم کنیم.

 گفتنی است تعداد ۲۶ نفر از مراجعان جهت پیگیری درمان‌های پزشکی به بیمارستان رضوی ارجاع داده شدند. همچنین در پایان با اهدای گل و لوح یادبود، توسط مسئولان منطقه از حضور این گروه تجلیل شد.

 تهیه‌کننده: سید موسی الرضاحسینی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار